dimecres, 10 d’agost del 2011

LES QUE MÉS M'AGRADEN
ANNA MARIA ESTHER


  1. PENSAMENTS (MONTGRINS&PORT BO)
  2. BOLENERA (PORT BO)
  3. GAVINA BONICA (ELS PIRATES)
  4. GELOSA D'UNA GAVINA (MAR ENDINS)          
  5. CANÇÓ DEL VERD MAR (LA TAVERNA)
  6. UN CANT D'AMOR (ELS PIRATES)
  7. ANNA MARIA (BARCA DE MITJANA)
  8. PESCADOR SÓC D'UNA CALA (LA TAVERNA)
  9. CAPITÀ PESCALLUNES (BARCA DE MITJANA)
  10. NO SÉ (MONTGRINS&PORT BO)
  11. AL PIRATA JOAN TORRELLES (DUET) 

                                  

2 comentaris:

Nuria ha dit...

Hola Anna Maria !
-
He conegut el teu blog a través d'aquest programa de radio i per això et deixo aquí el meu comentari.
M´agrada molt el teu blog, la tria de cançons, els grups, els teus comentaris , les imatges i especialment els compositors. Coincidim amb molts d'ells, especialment amb el grup Port- Bo,amb en Carles Casanovas i amb en Josep Bastons, que crec són els que més admires.

Trobo estrany per aixó que no hagis parlat encara del nou CD que ha gravat el Port-Bo amb la cantant NINA, l'has escoltat ??? Jo encara no he tingut l'ocasió ja que per diverses circumstancies no puc anar a gaires cantades i no l'he pogut comprar encara. Tu deus anar a moltes no ? ens podries fer cinc cèntims de com els hi va la temporada. Haveure si amb una mica de sort la primera setmana de setembre puc fer uns dies de descans a L'Escala i tinc la sort de que hi hagi alguna cantada per allà a prop. M'agradaria molt també poder coneixet en persona.

Moltes felicitats per aquest meravellós blog fins un altre

Nuria

Anna Maria Esther ha dit...

Hola Núria.A mi també m'agradaria coneixe't.D'on ets? d'on escoltes el programa?
Sí,com dius m'agraden molt les cançons d'en Carles Casanovas i les de l'Antoni Mas que per mi és el millor tàndem de l'actual Cançó de Taverna i és fantàstic que a tu també coincideixis.
La temporada als Port Bo, desitjo que els vagi molt bé i que tinguin molt èxit i estic segura de que és així com deu anar.Són uns esplèndis professionals,en Fonsu,en Mineu,en Carles i en Marc i són el primer grup d'havaneres que vaig conèixer.
Sempre els he desitjat,el desitjo i desitjaré el millor i ells així ho saben.
No en tinc ni idea de si actuaran a l'Escala o pels voltants.Pots consultar la seva web.
Estic molt contenta de que t'agradi el programa de ràdio i amb en Joan en preparem de molt bonics i interessants per aquesta tardó-hivern.No t'els perdis Núria!
Una abraçada.