dissabte, 19 de novembre del 2011

    A CAU D'ORELLA-MELODIES DEL MAR 

  PROGRAMA DE NOVEMBRE DEDICAT A LA NOSTÀLGIA EN L'HAVANERA I CANÇÓ MARINERA



1. ENYORANÇA (BERGANTÍ)
2. VESTIDA DE NIT (L'EMPORDANET)
3. LLUNA PLENA (BARCA DE MITJANA)
4. EL CANT DEL MAR (LA TAVERNA)
5. LLUNY DE LA MAR (ELS PESCADORS DE L'ESCALA)
6. CAPITÀ PESCALLUNES (BARCA DE MITJANA)
7. RECORDS D'INFANT (PORT BO&ROSA FERRER)
8. FLAMA D'AMOR (LA TAVERNA)
                                                                                9. EL BARRI ANTIC (PORT BO)


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Anna Maria
He escoltat els dos programes, el que fas amb en Joan i el d'en Lluís a Ràdio Palafrugell i crec que et veig més comode amb el primer, crec que hi ha més "filig". Segons el meu punt de vista, amb en Lluis, sembla que falta quelcom no l'acabo de veure be. De totes maneres es una opinio personal.
Endavant i continua aixi.

Anna Maria Esther ha dit...

Hola.Jo em sento comode igual però el programa amb en Joan fa més temps que el faig.Potser és això.Què és el que veus al programa d'en Lluis? a veure si es pot millorar..podries deixar el teu nom o dir-me si em coneixes.Jo accepto els comentaris publicats com a anònims però sempre deixant com a minim el nom i si pot ser la població si us plau.Gràcies pels teus desitjos.A veure si t'agrada el de decembre a La Xefla

carmina ha dit...

M'en alegro molt de que siguis a la ràdio donant suport al món de l'havanera maca.Com sempre en fas una bona tria i boniques presentacions.M'en alegro molt també del programa de Palafrugell.
Que tingueu èxit a totes les emisores!